درب برقی یال مدل Prime P3

شناسه محصول: PrimeP3دسته:

تعداد تردد : 18 مرتبه در ساعت
حداکثر وزن هر لنگه : 500 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه درب 2.5 متر
کشور سازنده : ایران

مشخصات فنی 

برند

یال – YAAL

مدل

پرایم P3 – Prime

کشور سازنده

ایران

نوع اپراتور

الکترومکانیک

تعداد تردد

18 مرتبه در ساعت

عرض هر لنگه درب

2.5 متر

حداکثر وزن هر لنگه

500 کیلوگرم

کلاس حفاظتی

IP44

قابلیت باز شدن بیش از 90 درجه

دارد

قابلیت ترمزگیری

دارد

گارانتی

24 ماه

درب برقی یال مدل Prime P3 پیشرو در صنعت جک‌های پارکینگی

پیشتر با برند یال و مدل طیفون آشنا شدیم و دیدیم که این برند توانسته است رقیب بلامنازعی برای برندهای خارجی شود. قدرت، زیبایی و کیفیت سه ویژگی مهم این برند ایرانی است. در این مقاله سعی داشته‌ایم تا با یکی دیگر از محصولات این شرکت یعنی درب برقی پرایم P3 از خانواده جک‌های پرایم آشنا شویم.

خانواده Prime

Prime خانواده‌ای منحصر بفرد از جک‌های ایرانی است. پرایم کیفیت بالایی دارد و با توجه به اینکه در طراحی و ساخت آن از بهترین مواد اولیه بکار برده شده است جزو محصولات رده بالا و گران قیمت محسوب می‌شود. تفاوت اصلی در این خانواده در طول شفت‌های آن است. برخی مدل‌های این خانواده قادر است تا درب‌هایی به طول 4 متر و وزنی بالغ بر یک تن را نیز جابجا نماید. جک پارکینگ پرایم P3 تمام ویژگی های خانواده Prime را به ارث برده است و فقط با کوتاه شدن طول شفت، کاربری آن تخصصی‌تر و قیمت آن مناسب‌تر شده است. درب اتوماتیک پرایم P3 با طول شفتی 50 سانتی متری قادر است درب‌هایی به طول 2.5 و وزنی 500 کیلوگرم را جابجا نماید. این جک پارکینگی برای کاربری‌های مسکونی باز طراحی شده و قادر است 18 مرتبه در ساعت درب را باز و بسته نماید.

مشاهده محصولات این برند : جک پارکینگ YAAL

ایمنی قابل قبول جک پارکینگ پرایم P3

ریموت‌های لرنینگ 433 مگاهرتزی این جک پارکینگ پرایم P3 امنیت عملکردی بازوها را بالا برده است. ویژگی فست کلوز در این جک‌های بازویی سبب شده است تا با عبور خودرو، درب بصورت خودکار شروع به بسته شدن نماید. یک جفت چشمی فتوسل با پرتاب امواج مادون قرمز مانع از برخورد افراد و اشیاء به درب و درب به خودرو می‌شود. با عبور انسان یا خودرو از درب، عملیات ترمزگیری و قطع حرکت درب‌ها انجام شده و به عقب باز می‌گردد. درب برقی پرایم P3 از نوع قفل شونده است لذا نیازی به قفل برقی برای آن وجود ندارد هر چند مانعی برای نصب آن نیز وجود ندارد.

باکیفیت، کارا و مقرون به صرفه

همانطور که گفته شد درب اتوماتیک پرایم P3 برخلاف دیگر اعضای این خانواده طول شفت کوتاه تری دارد و مشخصاً برای کاربری‌های مسکونی طراحی شده است. کلید خلاص شو این مدل بصورت آلنی است و شما به راحتی در زمان قطع برق و یا هر اتفاق غیرمترقبه دیگر می‌توانید آنرا خلاص نمایید. اگر فضای منزلتان دارای محدودیت فضایی است و مجبورید تا درب منزلتان را به صورت بیرون بازشو طراحی کنید این نوع جک پارکینگی قادر خواهد بود محدودیت شما در نصب جک‌های پارکینگی بر طرف کرده و نیاز شما را برآورده نماید.

از ویژگی‌های منحصر بفرد درب برقی پرایم P3 ضمانت نامه 60 ماهه این محصول است، یعنی چیزی بالغ بر 5 سال که در نمونه‌های هم رده جک پارکینگ پرایم P3 بی‌نظیر است و اطمینان خاطر و آسودگی خیال را برای مشتریان خود فراهم می‌آورد. نکته جالب توجه آن است که نصب این محصول توسط نمایندگان این شرکت برای تأیید اعتبار ضمانت نامه، الزامی نیست و نصب این محصول توسط هر متخصصِ کاربلدی ضمانت‌نامه آن را ساقط نمی‌کند.

تمام محصولات جک پارکینگ

0/5 (0 نظر)